Veolia Polska rozpoczęła kampanię edukacyjną, której celem jest przekonanie społeczeństwa, że nawet prosta zmiana nawyków korzystania z ogrzewania przekłada się na ograniczenie zużycia paliw, zmniejszenie wydatków i poprawę warunków środowiskowych.
- Wzrost efektywności energetycznej i zmniejszenie zużycia paliw to priorytetowe elementy naszej wieloletniej strategii walki ze zmianami klimatycznymi. Obecny kryzys daje nam wszystkim impuls do tego, żeby przyczynić się do podniesienia wspólnego bezpieczeństwa energetycznego. Musimy zdać sobie sprawę z tego, że każdy z nas ma wpływ na to jak wykorzystujemy energię, a tym samym jak zużywamy zasoby naszej planety. Ograniczenie temperatury o 1 stopień to dobry początek, ale w przyszłości powinniśmy iść dalej i na stałe zredukować temperaturę ogrzewania pomieszczeń do 18 -19 stopni.
- powiedział Frédéric Faroche, dyrektor generalny, prezes Grupy Veolia w Polsce.
- Nasza kampania ma na celu przekonanie społeczeństwa, że prosta zmiana nawyków się po prostu opłaca. Wierzę, że wykorzystane w kampanii argumenty odwołujące się do benefitów - oszczędzania, troski o planetę i naszego własnego zdrowia - przekonają ludzi do zmiany przyzwyczajeń. Kampania “Stopień mniej znaczy więcej” jest realizacją misji Veolii oraz umacnia naszą pozycję jako lidera transformacji ekologicznej.
- dodała Magdalena Kempiński, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Veolia w Polsce.