Grupa Veolia w Polsce rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii edukacyjnej „Stopień mniej znaczy więcej”, której celem jest zwiększanie świadomości na temat odpowiedzialnego korzystania z ciepła. Tegoroczna edycja podkreśla, że prawdziwy komfort nie oznacza „więcej”, lecz opiera się na mądrej równowadze, a codzienne decyzje podejmowane w naszych domach mogą realnie wpływać na środowisko, zdrowie i wysokość rachunków.
„Prosty gest, realna zmiana”
Kampania “Stopień mniej znaczy więcej” pokazuje, że każdy z nas może realnie wpływać na przyszłość. Obniżenie temperatury w mieszkaniu o jeden lub dwa stopnie to działanie proste, a zarazem korzystne zarówno dla środowiska, jak i dla zdrowia. Chcemy inspirować mieszkańców do świadomego korzystania z energii i wspólnie budować zrównoważoną przyszłość
mówi Luiz Hanania, prezes zarządu, dyrektor generalny Grupy Veolia w Polsce.
Głos Regeneracji - nowy kierunek komunikacji Veolii
Stopień mniej znaczy więcej” idealnie wpisuje się w ideę Głosu Regeneracji. Odpowiada na realne potrzeby ludzi, a jednocześnie zachęca do prostych działań, które mają pozytywny wpływ na klimat. To przekaz, który nie tylko informuje, ale motywuje do świadomych decyzji - bo zmiana zaczyna się od nas
podkreśla Natalia Rybarczyk, dyrektor komunikacji korporacyjnej Grupy Veolia w Polsce.





