Dziś rozpoczyna się kampania wizerunkowa Veolii w Polsce, której celem jest zwiększenie świadomości marki. Głównym kanałem komunikacji jest on-line, a nośnikiem – film wizerunkowy, który zostanie udostępniony na wszystkich kanałach społecznościowych marki. Materiał będzie wyświetlany określonym grupom odbiorców na podstawie ich profili behawioralnych.
Wierzę, że historia opowiedziana w kampanii zachęci odbiorców do zapoznania się z działalnością naszej firmy. Wspieramy wizerunek Veolii jako marki przyjaznej środowisku, która promuje bioróżnorodność i ograniczenie zużycia zasobów naturalnych poprzez wdrażanie mechanizmów gospodarki o obiegu zamkniętym. Jestem niezwykle dumny z zaangażowania naszych pracowników w ten projekt, bo to świadczy, że identyfikują się z firmą i jej wartościami
- mówi Fabien Ferrer, wiceprezes zarządu, zastępca dyrektora generalnego Grupy Veolia w Polsce.
Głównym celem naszej kampanii wizerunkowej jest zwiększenie rozpoznawalności marki. Jesteśmy firmą otwartą na innowacje, w tym na niestandardowe podejście w docieraniu do odbiorców, i jest to spójne z polityką komunikacyjną Veolii. Mocno wierzymy, że dzięki naszym działaniom historia marki oraz to, co sobą reprezentuje – czyli troska o środowisko i bezpieczeństwo klientów, będą bardziej obecne w świadomości mieszkańców Polski
- mówi Magdalena Kempiński, dyrektor komunikacji Grupy Veolia w Polsce.
###
###
Grupa Veolia w Polsce od 20 lat jest sprawdzonym partnerem miast i przemysłu w Polsce, oferującym usługi dostosowane do potrzeb klientów, stale rozwijającym swoją działalność na terenie kraju. W tym czasie dla zapewnienia najwyższej jakości usług, ochrony środowiska, Veolia konsekwentnie inwestuje w rozbudowę oraz modernizację swojej infrastruktury produkcyjnej i dystrybucyjnej. Jest jednym z czołowych dostawców usług w zakresie zarządzania energią, gospodarki wodno-ściekowej i odpadowej. Zatrudnia ponad 4300 pracowników. Tworzy i wdraża rozwiązania efektywne ekonomicznie i przyjazne dla środowiska. Tworzone przez grupę nowe modele biznesowe odpowiadają założeniom gospodarki o obiegu zamkniętym i przyczyniają się do zrównoważonego rozwoju miast i przemysłu.
Grupa Veolia w Polsce prowadzi działalność w 83 miastach, w 43 zarządza sieciami ciepłowniczymi. Działa poprzez spółki: Veolia Energia Polska (holding), 7 głównych spółek operacyjnych – Veolia Energia Warszawa, Veolia Energia Łódź, Veolia Energia Poznań, Veolia Energia Poznań ZEC, Veolia term, Veolia Industry Polska, Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Tarnowskich Górach oraz ich spółki zależne. www.veolia.pl